Hos Jull ♥

Hejsan allihopa, har ni haft en bra dag? Det har jag haft! På morgonen vid 8-tiden så åkte jag till Hanna, senare gick vi till "musikskolan" för och starta ett rockband, jag&en till sjöng. Det va väldigt roligt, vi höll på i 6 timmar :o Vid 3 så sjutsade pappa mig till Jackie ♥ Va jättelängesen jag träffade henne så det va superkul och träffa henne nu då! Vi cyklade till stan och köpte godis och en dricka på mcdonken, GÖTTMOS! Ja det har varit en suuuperbra dag med dig jackiehjärtat!  NU ÄR JAG MED JULL! Hon är som vanligt.. "host", tror ni fattar? ;)  nej hon är så söt så :D not..  Men nu ska vi bege oss ut och checka läget så KRAM!



Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Hejsan allt bra?

Nu är vi igång med veckans blogg igen!

Är du sugen på att vinna en länkning i vår blogg så är det bara till att klicka in här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Och skriva att du är med så tävlar du om en finalplats där folk sedan röstar på sin favorit bland finalisterna!

Får du detta fler gånger så är det för att vi följer dig:D

You got NOTHING to lose! ;D

Vi uppskatta det riktigt mycket faktiskt :D

KRAM Johanna och Lana

2010-08-18 @ 01:23:32
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test