hade fullt upp hela dagen igår.

fredagen den trettonde..
Då kunde jag inte blogga för att Jag, Julia, Johanna och Amanda åkte till ICA och köpte glass och det va väldigt kul för vi satt i Julias husvagn och åt glass :D haha, sen åkte vi hem till mig och va lite med mina kusiner :) Sen när Frida och Kajsa skulle gå och lägga sig så kom Fam. Magnusson till oss, så då hoppade vi i i poolen med kläderna på :)   Haha, & då tog Frida (alltså inte min kusin utan en kompis) en massa fina kort på oss, hah! Sen åt vi lite kladdkaka fast det va typ slut men vi skroffsade i oss  det sista lilla, Sen skulle dom hem :( Men då åkte Frida och jag en liten tur på elscootern och pallade äpplen och körde runt och hade lite roligt :D Sen så ville Matilda också pröva så då körde jag ett kvarter med henne men sen laddades den ut. Sen gick jag,Matilda och Frida in och typ spelade en massa spel, först spelade vi "Den försvunna diamanten" och jag vann, sen spelade vi "prinsesspelet) (haha!) & jag vann och sen spelade vi idol men det hann vi inte spela klart för dom gick hem vid typ 2 på natten,   yes detta va hela min dag igår :) hihi





Kommentarer
Postat av: ida

hahahahaha, gulliga bilder! :D<3

2010-08-15 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test